Columns

Thanks Invisalign Malaysia & White Dental Cosmetic Centre for sponsoring my Invisalign!

navigators

Monday 2 September 2013

Eyelashboss false eyelashes cleanser

Today I'm gonna share about this false eyelashes/ brush cleanser!!!!! 
with this we're not afraid of buying expensive false eyelashes anymore!!!
we can repeat repeat & repeat to wash and re-use it anytime!!!!!! 
*screaming* 
I am SOOOO EXCITED when I *accidentally* found this !
With this you can re-use your eyelashes OVER 60+ TIMES!!! 
 YES!!!! at least 60 TIMES!!!
expensive false eyelashes? Buy 1 pair you can wear it how many days how many months.
as long as you wash it nice & gently, your falsie can last forever & ever .happily ever after...
how amazing is that!

Brand name : eyelashboss 
made in Taiwan

今天我要分享所有人全所未有听闻的假睫毛清洁液!!!!!
这个我也是无意中从网上看见的,我一看见她就二话不说放入购物车了!!
我买的这个是小瓶装的,30ml 而已。(后悔了,应该买大支的啦!!)
我一看见她我就大胆的买下几盒dolly wink假睫毛,RM55才一盒才两对。。。
没有这个清洁液我戴不起啊。。
如果没有清洁液的话可能戴最多5次就已经黏满厚厚的睫毛胶了,就必须要丢弃了。
可是这个完全将这个定局改变了,我看台湾的部落格达人说一双假睫毛可以戴超过60次!
是的!!!你没有看错!!  60次!!!!
几贵的假睫毛都返回本了。。
废话不多说,我们来看绝对会让你震撼的实物图~ 
品牌 : eyelashboss 睫老板
made in taiwan




Here is what you needed if you want to wash your falsie. I'm using:
-a small container  (plastic / glass also can) 
-Dirty eyelashes (in the picture is dolly wink No5 and DUP 918 . Both used for around 5 times)
- eyelashboss cleanser


以下是你需要用到的道具 :
-1个小盒子 (plastic /玻璃都可以,总之装到水就可以了)
-肮脏的假睫毛(图片里是dolly wink 5号 和 DUP 918)
-睫老板清洁液


zoom in to let you all see how dirty is my falsie ,
 they said this cleanser can even wash away mascaras on the eyelashes! 

给你们看看我的假睫毛是多么的胶,我本身是没有涂mascara 在假睫毛的习惯啦,
据说这个还可以清除假睫毛上的mascara呢~~



就这样倒进去(喂,谁不知道啊)
不需要太多的,只要遮过假睫毛的胶水就可以了



Soak for 10 minits . well it depending on your room is using fan or aircond.
DO NOT let the water totally dry out. 

这样放着10分钟左右~绝对不能够让那个水干到完,不然肮脏东西很难卸掉了。
还有少少水就要拿上来推掉肮脏东西。

i add in another pair here, don't waste :p

我放多一对进去,不要浪费嘛 .haha


10 MINITS LATER~
10分钟后~

can you spot all the glue became fat? 

看到那些胶全部变胖了吗?我放一个对比图你们就看到清楚了

use a cotton swab to rub the dirty things away easily ~
只要拿棉花耳棒搓搓一下肮脏东西就轻易的出来了啦~


看看,整条都是胶水+眼影哦


before and after 
清洁前 和 清洁后的对比


yuck 


and let the falsie air dry and you can wear it anytime again , again & again endlessly
自然风干后你就可以再戴了,不需要用水清洗了,可以直接戴的。完全不油不粘。


附上一张在儿子的生日派对上和母亲拍的照片 : ) 
Here's an picture of me & my mother during my son 1yr old birthday party at FullHouse : )


希望你们会喜欢这一次那么好的产品和我用心的review。
如果觉得我写的好的话请分享给你的好姐妹哦!
需要妳们的推动力来让我写更多的好review出来给你们哦!
谢谢~

Hope you enjoy this awesome products and my review. 
Please share it to your friends!
Thanks~


我的手工专页
My Handmade fans page :
http://www.facebook.com/pages/ValerieYan-Creations
我的文具店专页
My Stationary Shop page :
http://www.facebook.com/7PolkaDots
http://7polkadots.com/shop/

我的个人专页
http://valerieyanyan.blogspot.com/

Love,
Valerie
ValerieYan7@gmail.com




3 comments: